Alla barnen hängde upp och ner i träden förutom Siv, hon hade ett liv!

Idag så har det hänt lite kuliga grejor :D Jag fick en idé att hänga upp och ner i ett träd och läsa en bok och äta en banan samtidigt medans Sara fotade. Det gick ju som det gick. Vi gick till lekparken där det var massa barn. Jag klättrade upp i ett bra träd sen så  satt jag där och gapade "Hur ska jag kunna hänga här!? Jag kommer ju trillar ner och dö!" Helt plötsligt så stod alla barnen runt mig och kollade. Dom tyckte det var jättekul. Helt plötsligt ska dom också hålla på och klättra i träden. Så vips så var det inga barn i parken längre, för dom satt i träden.
En kul grej var också att Jakob, en av dom små killarna vi blev kompis med där frågade "Hur gammal är du?" Till mig. "63" Svarade jag då. "Va? På riktigt?" Haha! Ser jag ut som en 63åring kanske va?!
Hur som helst så kom jag upp i ett träd tillslut och när jag väl hängde där så stod Sara bara och skrattade medans jag hängde där dödsdömd och skrek! Det var inte så lätt som jag trodde. En stol som hade stått där tidigare som jag hade tagit stöd på för att inte hänga helt upp och ner på en gång, den kunde inte Sara ta bort för hon bara skrattade, så då fick jag göra det själv. Men eftersom jag hängde upp och ner så blev det ju inte alls så bra. Jag hade ingen aning om vad som var upp eller ner på stolen eller vad jag skulle göra med den. Så jag puttade bara åt nått håll, inte ett så bra håll, för då fick jag stolsbenet mitt på örat och Gud vet jag! Och då skrattade Sara ännu mer. Tur att småkillarna hade försvunnit för annars hade alla stått och skrattat åt mig :O Självklart skrattade ju jag också, men då trodde jag att jag skulle trilla ner :O


Här hänger jag för fullt och skrattar och håller mig fast i stolen :O


Trädkramare! Jag visste inte vad jag skulle göra så jag kramade trädet ;o Där ligger stolen också :O!


Jaa..




Sol :D


Åt bananen på vägen hem ist :O


När vi åt :D


Nomnom!


Jag seriös för en gång skull :O


Mormor och gamelmoster (:


Moseter Bettan (:


En båt


Smög över till grannens tomt och fotade deras träd :>



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0