Bajståg!

HÄJSAN!
Var ett tag sen jag skrev känner jag, och det är lika bra att skriva nu för annars får jag Celina på mig D:
Igår (Fredags) så åkte jag först hem efter skolan och satte mig vid pianot för att pröva spela fur Elise, men det var gaanska knepigt så vi får se hur långt jag kommer. Hur som helst. Jag hade alltså inte mer än hunnit komma hem innan Alex, Lukas och Mickis ringer och vill leka med mig. Så dom kommer hem till mig och vi kollar på lejon kungen 3. Efter det drar vi ut och käkar på Greken, en restuarang. Sen drar vi hem till Mickis och blir kvar där ända till nattetimma :O Och det skulle vi inte ha gjort. Alla typ somnade, iaf Alex, på soffan och jag var helt jätte flummig. Jag blir askonstig och skrattar åt allt när jag är trött. Lukas sa badkar till mig och jag skrattade så halsmandlarna nästan hoppade ut ur käften på mig.

När jag, Lukas och Alex kommit fram till Kungsängen stn så lämnar Lukas oss och går hemåt. När jag och Alex kommer ner till tågen upptäcker vi att vi precis missat tågen vi skulle åka med och att nästa går 5 på morgonen! (Y)
Vi sitter ett tag och funderar på var vi ska göra. Eller tja, han funderade mest och ringde runt till folk medans jag redan beslutat mig att gå hem! För hem skulle jag!
Tillslut smsar jag pappa och frågar om han var vaken, sjlävklart var han ju inte det, fast han vaknade av mitt sms. Så han fick komma och hämta oss i Kungsängen.
Så Alex fick sova över hos mig och jag med för den delen :O Tack för det.
Mycket trevlig kväll!

På väg till stationen för att lämna Alex imorrse:
Jag: Jag ska bli gravid
Alex: NEJ! Ska du vara någon jävla sixteen and pregnant då eller? Eller sjuttonteen and pregnant?

Hahaha jävla pucko!! Vad fan är sjuttonteen liksom?!
Och nej, det är när jag är vuxen jag ska bli gravid :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0