En grön hatt på derå!

Igår kom mor min hem från Teneriffa, vilket betyder att jag nu har min mini baiz laptop igen ist för mammas stora braiga laptop... D: Men hur som helst! När hon kom hem så hade hon med sig några presenter. Smink och parfym. Men bäst av allt! MIN GRÖNA IRLÄNDSKA HATT! :D Så jekla kool :D Tack mammo :D Har på mig den nu faktiskt :O

Idag så var vi i svt-huset och fick en visning av Jovan Radomir eller vad han nu heter :> Sen sprang jag, Mickis, Lukas, Alex och Alexandra runt i stan och nördade. ASSÅ JAG HAR NÅGOT I ÖGAT SOM GÖR SÅ JAG SER SUDDIGTOCH DET VILL INTE FÖRSVINNA!

nu tänker jag gå och sova...



Stor bild (Y)


Skarp bild (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0