Dagbok!

Började dagen med att jag vaknade ungefär 8:30 sen väckte jag Sara och vi gick ut på en morgin promenad innan frukosten. Vi gick runt söderhöjden, och sen på våran färd så hälsad vi på mormor som fortfarande låg och sov. Där fick jag även med mig ett grönt tyg med mig hem som jag tänkte att jag skulle ha på min dagbok.
Bara det att jag kom på senare att det hade varit bättre med ett blått tyg D:
Sen kom vi hem och jag började pyssla på en gång, engefär vid 11:00. Jag är fortfarande inte klar. Klistret som vi har är jättedåligt och det har typ torkat klart tills imorrn -.-


Först såg bolen ut såhär


Steg 1. Klistra på vanligt vitt papper så inte luftballongerna lyser igen tyget


Steg 2. Klista på tyget. Asfail eftersom klistret syns! -.-' ÅH!


Steg 3. Få tyget att fastna


Steg 4. Limma på gräset :D


Steg 5. Klistra på alla filurer :D Är inte klar någonstans än men snart så!

Så fult så jag vet inte vart jag ska ta vägen D: Usch! Vill göra en ny :O Några tips på vad som ska stå i pratbubblan :O?


Kommentarer
Postat av: Celina

Det är ju JAG där!! :o

"JULIA JAG HAR BAKAT EN KLADDKAKA" kan det stå :D

2011-05-01 @ 07:33:40
URL: http://celinalidback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0