Älskar livet just nu :D

Rubriken är lite konstig eftersom jag alltid älskar livet, men när det är sommar så älskar jag livet lite mer :D
Nu kommer lite bilder från i går kväll när vi var ett härligt gäng nere på alltanen och körde monopol och åt frukt :D


Smirresmarre!!


En jätteglad mammo :*


En ännu gladare Sara :O


"kom nu sara så ser vi cp-mongo ut!" Så brukar inte mammor säga men jo tydligen :O :D Och dom lyckades!


Hahah! :D


Johanna och Chaurola (:


Saras kompis Paulina (:


Min kompis Herrbert!


Monopol :D Ser ut som om jag inte har några pengar alls, men det gick väldigt bra för mig faktiskt :>


Fiin :D Fast med en hand mitt i allt D:


Solklart så fick man ju bilder på Anton :>



Anton spanar :D


Vad hände här nu då :O!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0