här ska det vara en rubrik :D

Det som ingen trodde skulle hända har hänt! Heliga Jesus i himmelen! Lulli har skaffat sig en blogg :O
Hur som helst, jag skaffade bloggen för jag sitter bara på mitt golv och har jätte tråkigt, plus att ingen får ta mitt underbart vackra bloggnamn Waanz, så det måste jag ju använda innan någon annan gört (:
Ni som inte vet vad Waanz står för ska få en liten kort förklaring. Vet ni vem Bruce Springsteen är? om inte, du är oallmänbildad och lyssnar på helt fel slags musik (: Ni som vet, tack gode gud. En Basist där, som heter Steve Van Zandt är min stora idol och det är där ifrån jag fick namnet Waanz. Jag bara mixade ihop hans efternamn till ett grymt användarnamn :D Har det även på bilddagboken och på youtube, fast där heter jag waanzable.
Nu tycker jag att jag har skrivit jätte mycket :O!

Jag kanske ska pressentera mig?

Nej det tänker jag inte göra, för det e jag inte bra på :D så den biten har jag sparat till min kära vän Celina. Ja Celina, du ska få berätta vem jag är. I nästa blogg inlägg blir det nog förmodligen. Aja, det kommer nog förmodligen upp en bild på lille mig sen också, men nu orkar jag inte skriva mer och jag antar att ingen ens orkat läsa ända hit, så ajöken fröken :D!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://neaochlina.blogg.se/ läs & kommentera! Du kan gärna ta en titt på vår frågestund, http://neaochlina.blogg.se/2010/december/nu-kor-vi.html#comment och kanske ställa en fråga? Om du har lust att göra en design till mig och Nea kan du kontakta oss på [email protected] eller på vår blogg. Kram! / Lina

2010-12-12 @ 00:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0