Killarney

Har suttit och kollat massa städer över Irland nu här på google som jag skulle kunna tänka mig åka till. Eller tja, jag kollade typ hela Irland men jaja (:
Har iaf kommit fram till att jag skulle kunna tänka mig att åka till Killarney. Det är känt för sina turister och typ ingen annan stad jag kollade på stod det så på, så det blev kalas :D! Nu ska jag bara säga det till far min så ska vi beställa biljetter så fort som möjligt! :D Hoppas verkligen att Celina hänger på, skulle bli så jääääävla skoj!

Celina det spelar ingen roll om du säger nej, i mina öron så är det ja iaf så :D


En härlig liten bit av Killarney (:
Guudarnas vad jag ska fota när jag kommer dit :O funderade på om jag skulle ta med mig irländskt gräs hem också :O :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0