God jul! :D 2.

Hellu igen (:
Nu har jag öppnat julklappar och röjt här, jag har ätit så mycket så jag nästan spricker och jag har fått så många sms så min mobil också spricker snart.
Har fått det här än så länge:
* Stickade handledsvärmare - mormor
* Vita stora hörlurar - Mamma och pappa
* Vita vantar - Mamma och pappa
* Rosa nike väska som matchar min stora rosa nike väska >< - Mamma
* Pyjamas byxor och linne - Mamma och pappa
* Rosa plånbok - Mamma och pappa
* Musiga, luddiga strumpor - Sara
* Svart nike tröja - Mamma
* Grå lång t-shirt som går ner över rumpan - Mamma
* En duk som gått i generationer - Mormor
* Ett kort som jag inte får öppna än :O

Tack så mycket!

Sen ska jag få från Celina, Alexandra och Micke också ^^
Och juste! jag fick en gamal serie som jag och Lisa gjort för några år sen av Lisa ^^ haha så kul att läsa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0