God Jul! :D 1.

God Jul alla människor där ute! :D
Just nu är klockan typ 12 och jag har varit vaken i cirkus 2 timmar. Det började med att jag vaknade och märkte att ingen strumpa hängde på dörren! D: så jag låg i sängen i hundra år men ingen kom och hängde en strumpa på min dörr :/ så då gick jag upp och sket i strumpan. Sen nu så kom jag på att jag har inte ätit någon frukost! :O det är det första jag gör när jag vaknar typ. Iaf, sen eftersom ingen i min familj orkar fixa med någon gran så fick jag göra det själv!
Jag gick upp på vinden där det var as kallt och konkade ner på den jävla granen. Och jag kände mig som om jag var med i en film! Jag var hjälten som räddade den unga mön! Aja, jag fick tillslut ner grannen ända ner i vardagsrummet, och då säger mamma " nemen jag vill kunna se mina lyktor! den står i vägen". Och då fick jag konka upp den för alla 13 trappsteg igen och det var inte kul! Och nu så står den vackra granen i mitt rum! :D Jag har pyntat den själv :> Jag kommer troligtvis skriva lite i omgångar nu så här på julafton om hur min dag har varit (: Jag orkat inte skriva ner allt på en gång sen i kväll och jag förmodar att ingen parvel orkar läsa det heller så (:


Vackrare gran har jag aldrig sett! :D Så hade jag det ;PpPPpP

God Jul Daniel, hoppas du får en underbar jul där uppe i himmelriket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0