Dag 09 – Min tro

Öh.. ja det var ju ett intrssant ämne att prata om :O
Handlar det här om Gud och Jesus eller? För isf så kan jag säga att jag tror inte på Gud, även fast jag brukar be till honom i svåra situationer som "snälla säg att jag hittar min penna" eller "Snälla gud gör så att inte juicen är slut!" Typ så. Och det brukar faktiskt hjälp, läskigt nog :O Men Jesus tror jag faktiskt på. Jag tror inte att han sprang omkring på vatten och trollade som Harry Potter, men jag tror han har existerat.
Han var väl som vilken annan människa som helst. Sprang omkring och sa at han var Guds barn och fick en jävla massa cred ;o Fast även några fiender på köpet :D (Y) Kalasens! Nu tycker jag att det var tråkigt att skriva om Jesus så nu lägger jag av.


Vet ni!? JAG SKA TILL IRLAND!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0