Dag 08 – Ett ögonblick

Ja jag har väldigt många ögonblick jag, jag vet inte riktigt vad jag ska ta för när jag har tagit ett så kommer jag säkert ångra mig och vilja ha ett annat :P
Men nu har jag valt ett, eller Celina valde väl åt mig ^^

Det var fleraflera år sedan när jag och Lisa var uppe i fjällen och åkte skridor med hennes familj. Jag förstod inte riktigt vad jag hade dör uppe o göra, jag kan knappt stå på ett par skridor!
Och en dag där uppe så cille jag åka i barnbacken som inte ens var en backe, det var fan plan mark :O och hur som helst så ville jag prova åka där, och när vi skulle ta knappliften "upp" igen så trillar jag ju såklart -.- jag är så där smidig som bara jag kan vara, och smidigare blir det. Medans jag ligger där och försöker ta mig upp så skriker Lisa, som kommer på sin lilla lift bakom mig, "Julia! jag kommer!!". Så kollar jag bak för att se vad fasiken hon håller på med. Då får jag hennes knapplift mitt på käften! xD Då hade hon typ kastat sig av sin lift för att hjälpa mig som inte ens behövde hjälp, så får man en knapplift på käften ist.
"Blöder jag?" Frågar jag när vi var på väg hem och visar henne läppen. "Nejdå."
Så spottar jag i snön och då är spottet bara rött haha xD
Det var så kul så jag skrattar fortfarande lika mycket åt det. Tänk dom som såg oss, ba "Va fan?" Vi måste sett ut som humle och dumle.
Efter det så fick jag en fläskläpp och efterom jag hade namnsdag samma dag så fick jag ett läppglans av Lisa. Så lite fin blev man väl (:

Lägger upp en bild här på oss två sen när jag sitter vi andra datan ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0