Dag 07 – Min bästa vän

Min bästa vän heter Celina Linéa Lidback (:
Vi har gått i samma skola sen vi var väldigt små. Alltså när vi gick i typ 1an (Kommer inte ihåg om hon gick där i sexårs som jag men aja) Sen slutade hon i den skolan när hon skulle börja 3an. Iof så kännde vi inte varann när vi gick där. Jag hade inte en susning om att vi en dag skulle bli bästa vänner :P
Sen när jag skulle börja sjuan så hamnade jag i samma klass som henne, och vi blev inte kompisar förrän i slutet av sjuan.
Hon och jag har gjort en massa konstiga grejor tillsammans, Saker som jag inte ens kan rabbla upp nu för det blir nog lite jobbigt att läsa :O
Vi har samma humor och båda ÄLSKAR Harry Potter, Vi går alltid på premiärerna på alla Harry Potter filmerna på bio :D Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva :O men jaja, Celina är min bästa vän och även min blodsyster 8)


Kommentarer
Postat av: celinaaa

JAG HETER VÄL FÖR FAAAHN INTE LINÉA !!!

2010-12-26 @ 15:52:58
Postat av: celinaaa

Ja jag gick där i 6års! och jag började faktiskt i fjällen efter vinterlovet i 3an! ush vad du suger! :(

2010-12-26 @ 15:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0