Dag 06 – Min dag

Oj oj min dag!
Vaknade runt halv åtta, Celina sov här och vi kom inte upp förrän lite senare än halv åtta ^^ Sen fixade vi oss och åt varsinn toast till frukost. Sen begav vi oss iväg till bussen som vi höll på att missa, och när vi kom till skolan så fixade vi oss för det mesta till dramat eftersom vi hade uppspel inför hela skolan idag! :O Hur som helst, när vi stod i kalsongerna,det heter faktiskt så, det som är på sidan om scenen där man gömmer sig lite, då blev jag så nervös så jag började gråtskratta, och det brukar jag göra när jag får lite panik. Hela aulan var fullsmockad med människor! Men det gick bra :D Och sen när det var slut och ridån var fördragen så kom det några människor och skulle säga hej till oss, men då känndes det som jag var i en film. På flygplatsen, alla hittade sina vänner och familjer, men jag stod där helt ensam utan någon som kom till mig...
Så sorgligt tyckte jag :( men jaja, jag pratade med mig själv istället, "Gud vad duktig du var Lulli!" "Jaså tycker du det? man tackar man tackar!"

Sen åkte jag hem och nu sitter jag här och dricker julmust och lyssnar på Irlänsk musica :D Bästaste musiken evör (: Ursäkta för min engelska :O och svenska ;O
En till oredigerad bild :O! Men jaja, jag och Micke innan dramat igår (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0