Dag 04 – Det här åt jag i dag

Hallå alla barn! Idag ska vi prata om ett mycket intressant ämne, nämligen vad jag åt idag! :D
Det började med frukost, då hittade jag ostbågar inne i datarummet sen igår kväll, så då åt jag några såna :D sen gick jag ner och åt fil med cherioos :D! och sen i skolan så åt jag en macka och sen efter det så åt jag pannkakor när jag var i Kista med Celina så åt jag pannkakor :O Och medans vi satt där och åt så tänkte vi på hur det skulle vara om vi gick på dubbeldejt
Celina: "Tänk om vi skulle gå på dubbeldejt, du går ut med Olle och jag Ernst.."
Lulli: "Men jag vill gå ut med Ernst isåfall!!"
Celina: "jaha, men tänk om du gick ut med Ernst då, och jag Olle, och tänk om Olle skulle bli kär i dig och Ernst i mig, hur skulle det bli då?"
Lulli: "åhh.. eller tänk om både Olle och Ersnt skulle bli kära i dig. Då skulle jag bli..ensam."
Celina: "haha ja tänk hur det kan gå!"
Lulli: " Eller! tänk om Olle och Ernst blir kära i varandra!"

Haha tänk så mycket man kan prata om när man sitter där och äter en pannkaka :D
Och sen på vägen hem så satt jag och sjöng om risgryns gröt som tillslut råkade bli risgranskorv Oo Asså jag vet verkligen hur jag kunde få risgrynsgröt till risgranskorv?


Helt oredigerad bild men jaja ^^ vackrare än såhär blir man inte (:

Kommentarer
Postat av: Celinaaa

så där löd inte konversationen :(

2010-12-21 @ 11:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0