Dag 03 – Mina föräldrar

Jag har verkligen ingenting att göra, så jag kör dag 03 nu ist så kör jag dag 04 imorrn ^^

Mina föräldrar är dom bästa man kan ha! Visst, hur vet jag det, jag har ju bara haft dom. Men ändå så är det så man känner om man älskar någon, "Du är bäst", en sån kännsla är det.
Dom känner mig så bra så dom behöver inte oroa sig när jag ska ut med kompisar sent på kvällarna. Dom vet att jag alltid kommer hem igen, helt nykter och alltid lika knasig (: Har man den sortens relation med sina föräldrar som jag har så vet man att man kan lita på varandra och allt sånt där ^^
Min pappa, en väldigt konstig människa med den bästa humorn ever, han och jag är lika som bär, både utsidan och insidan. Nu menar jag inte att jag har den bästa humorn, den får han stå för (: Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om honom, han är obeskrivlig!
Min mamma, kan vara riktigt jobbig ibland kan man tycka, men ändå är hon den snällaste männsikan som finns. Hon ställer alltid upp oavsett vad, och finns alltid där när jag behöver henne. Hon är kreativ och riktigt duktig på att komma på saker, en riktigt smart människa det där. Och även om jag inte kan visa det ibland så vill jag att du ska veta mamma, att jag älskar dig!

Jag älskar båda mina päron av hela mitt hjärta! Vad som än händer så kommer ni alltid att ha den största platsen i mitt hjärta.


Mammi <3


Pappi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0