Dag 02 – Min första kompis

Jadu, hon hette Rebecka men henne känner jag ju inte längre över huvudtaget så jag berättar om Felle istället :D Hon är ju typ min andra kompis så höhö (:

Vi umgås inte lika mycket längre som vi gjorde förut, lite dåligt faktiskt :/
Hur som helst (: Vi bodde på samma gård som små, och det vr så vi blev kompisar. Hon var väldigt blyg och jag kommer ihåg att jag skulle hämta henne, vi skulle hem till mig och hon ville förmodligen inte gå själv genom lekplatsen haha x) aja, jag hade med mig min barnvagn bara för att jag tyckte det skulle vara lite kul, och när vi var på väg hem till mig så sa jag åt henne att hoppa i för att jag skulle köra henne. "Nej jag är för tjock, den kommer gå sönder" HAHA! ofta man säger så!? xD Felle om du läser det här nu så måste jag bara säga det, du var en riktigt kul prick när du var liten :D det är du nu med men vafan, för tjock? xD haha! du var typ en centimeter åt alla håll och vägde 5 kg :O inte riktigt men iaf.
Vi har alltid varit kompisar. Vi har alltid gått i samma skolor och alltid när någon av oss har flyttat så har den andra hängt på, så vi har alltid hållit ihop. Fast nu iof så går vi ju inte i samma skola :P hon är ju liksom ett år yngre också :O Sen kommer jag ihåg att vi lekte alltid med massa leksaker i sandlådan ute på gården och en gång så kom Micke, Fyllot (undra om han lever? Oo) och då blev vi jätte rädda och sprang in i Felles port och stod där och väntade. Men Felles leksaker låg fortfarande kvar i sandlådan. Och vem var det som fick hämta allt ? jo det var jag det :O Haha vi var så knasiga :P Sen ville hon alltid äta glass också ^^
Men vi hade inte alltid så kul :O jag kommer ihåg att jag och Erik, min kusin, kastade sand på henne och det var jätte taskigt :( Men hon slog mig med en docka i huvudet så jag gömde mig under hennes säng så det vr jämt :O fast sen så hade vi målat och efter det lekte vi med hennes dockhus, och då skulle jag vara en bebis som hade en blöja på sig, och då blev blöjan svart av målarfärg D: och då blev Felle jätte sur, jag ba "men, den har ju bajsat" hahahahaha! xD asså jesus :O Det var väl allt tror jag :P

Felle åt vänster, hennes lilla syrra i mitten och jag åt höger (: Jag håller armen sådär för jag busade lite med Tess :P

Kommentarer
Postat av: Felicia

hahahahahhaha, minnen! <3

2010-12-19 @ 12:38:27
URL: http://photosbyfell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0