Dag 01 – Presentera mig själv

Eftersom det inte går så mycket framåt med att Celina skulle presentera mig så får jag väl fanemig göra det själv då (: Jag är inte bra på det, men aja here we go!

Jag heter då Lulli Åhlén, eller mitt riktiga namn är Julia Iréne Åhlén och jag är 16 bast, fyller den 21 Juni.
Är en riktigt knasig filur med världens kortaste minne, en väldigt dålig sak må jag säga.
Jag går första året på media programet och älskar att fota, speciellt djur, och funderar på att någon dag bli djurfotograf. Men jag vill bli skådespelare också haha :P
Jag älskar hästar och att rida, jag älskar djur över huvudtaget men favorit djuret är ju såklart häst (: Nu när jag ändå håller på att pratar om djur så kan jag ju berätta vad jag är mest rädd för. Valar, spindlar och långskonkar! Ni vet sånna där jättestora myggor som flyger omkring och ser helt sjuka ut. Usch säger jag bara :( aja :D sen så älskar jag, som ni kanske märker, Tom Felton :D och för er som inte vet vem denna underbara människa är, så äre det Draco Malfoy i Harry Potter filmerna. Och juste, jag är ett riktigt jävla Harry Potter fan också :D! håller på att sticka en gryffindor halsduk förresten :O
Sen älskar jag att skriva. Skriver själv "böcker", vet inte om jag kan kalla det böcker etersom jag inte gett ut någon, ÄN!
Sen är min idol Bruce Springsteen :D LOVE! men mest av allt älskar jag Little Steven, en gitarrist i E-street band (: Han som är sjävlaste källan till varför jag heter Waanz :P
Aja nog om intressen. Sen akn jag ju berätta att jag är överrörlig, alltså jag kan böja och benda på hela mig utan att det gör ont. och jag sitter inte riktigt ihop med mig själv :O Och mina kroppsdelar hoppar ur led lite då och då.. -.- Värst är knäna, dom kan hoppa åt helvete och jag sitter fast med benet ihop vikt. As ont! Sen hoppar tårna väldigt ofta x) Gör också ganska ont men det är lite kul faktiskt. :P Sen har jag en gång opererat mina ögon. Rättare sagt ögonlocken. Sen har jag överflöd med energi också så jag får inte dricka energi dricka D: sämst! Sen vet jag inte vad jag ska skriva mer :O Skrev bara ner lite skit :D Åh jag kom på en jätte bra grej jag skulle skriva men så glömde jag det :O! Attans!

Jag och min älskade sköthäst Vito (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0